הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+
  • webeffect
  • מרץ 21, 2023
  • 0 Comments

כיצד לתכנן טיול קרוואנים בנופי מולדת עם הכלב שלכם

כיצד לתכנן טיול קרוואנים בנופי מולדת עם הכלב שלכם

נסיעה עם חברכם הפרוותי יכולה להיות דרך נהדרת לחקור את העולם יחד. אם אתם מחפשים הרפתקה, טיול קרוואנים זאת האפשרות המושלמת.  קרוואנים עם כלבים מציעים דרך ייחודית המאפשרת לכם לקחת איתכם את חיית המחמד שלכם לאן שאתם הולכים. זו גם דרך מעולה לראות את המדינה מבלי לדאוג להשאיר אותם מאחור במלונות או לדאוג היכן הם ישארו בחופשה.

 

בין אם מדובר בהשכרת קרוואן נגרר או בקרוואן מפואר עם הכלב שלכם. להלן מספר טיפים כיצד לתכנן טיול כך ששניכם תוכלו לחוות חוויה מדהימה!

 

  1. חקרו את האזור בו אתם הולכים לבקר – לפני שאתם יוצא להרפתקת שלכם, וודאו שהיעד שלכם ידידותי לחיות מחמד. חפשו פארקים ואזורי בילוי המאפשרים לכלבים, כמו גם מקומות אירוח ידידותיים לחיות מחמד למקרה שתזדקקו להפסקה מהכביש. בצעו מחקר על האקלים והשטח המקומי, כך שתוכל לוודא כי חיית המחמד שלכם מוכנה לכל תנאי שטח או מזג אוויר שהם עשויים להיתקל בו.
  2. אריזה – הקפידו להביא את כל הפריטים שחיית המחמד שלכם תצטרך לאורך הדרך. זה כולל פריטים כמו אוכל, מים וקערות, מצעים, רצועה, צעצועים, תרופות וכל צורך אחר שהם עשויים לדרוש.
  3. הישארו מסודרים – צרו רשימת ציוד לעצמכם ולחיית המחמד שלכם, כך שתוכל לעקוב אחר כל האספקה שלהם. חשוב גם ליצור תוכנית חירום למקרה שמשהו יקרה כשאתם מחוץ לבית.
  4. תנו לכלבכם שפע של פעילות גופנית – טיולים ארוכים יכולים להיות מלחיצים לכלבים ולכן חשוב לתת להם המון הזדמנויות לצאת ולמתוח את רגליהם לאורך כל היום. עצרו בפארקים או באזורי בילוי בדרך בה הם יכולים להתרוצץ בבטחה ולהתעמל.
  5. נקטו באמצעי בטיחות – וודאו כי כל החיסונים של חיית המחמד שלכם מעודכנים והקפידו על כל אזורים שבהם הם עלולים להיתקל בחיות בר או בבעלי חיים אחרים. אם היעד שלכם הוא חוף ים, וודאו שהם מתרחקים מקו חוף לא יציב או זרמים חזקים במים.
  6. תגי זיהוי תקינים מאובטחים – ודאו שלכל כלב יש מזהה עדכני עם פרטי הקשר שלכם במקרה חירום. זה חשוב במיוחד עבור חיות מחמד שעלולות ללכת לאיבוד או לנדוד כשאתם מחוץ לבית.
  7. רצועות – אנו ממליצים לקחת רצועה קצרה שאינה ניתנת להסרה לטיולים כדי לשמור אותם קרוב אליכם ורצועה ארוכה כדי לאפשר להם לחקור בבטחה באזורים בטוחים יותר.

וודאו שאתם שומרים עליהם ברצועה להפסקות בצד הדרך וכשאתם מגיעים לראשונה לסביבה חדשה – יש סיכוי טוב שיהיו כל כך הרבה ריחות חדשים לחקור כך שאתם לא רוצים שהם יסתובבו לבד.

  1. כיסויי מושבים – שעות בילוי בחלק האחורי של קרוואן מפואר משמעותו הרבה פרווה על המושבים. זה לא יפריע להם אבל אם זה מפריע לכם אז תשקיע בכיסוי מושב – ותשימו את אחת השמיכות שלהם מאחור גם לנוחות ותחושה של היכרות כדי שיהיה להם נוח על בדרך.
  2. מגבת לכלב – האמינו לנו כשאנחנו אומרים שהכלב שלכם הולכים להתלכלך וככל הנראה להירטב! מגבת לכלב תהיה שימושית כדי לייבש אותם, לשמור אותם נקיים וגם לנגב את כל הבלגן שהם עשויים לעשות בחלק הפנימי של הקרוואן שלכם.
  3. שקיות קקי- אנחנו לא אוהבים לחשוב על זה אבל אתם צריכים לבוא מוכנים. טיול עם כלבים אומר שיהיה קקי! ודאו שתמיד יהיו לכם כמה שקיות בהישג יד עבור המצבים הדביקים האלה.

סיכום

טיפים אלו יעזרו לכם לתכנן את טיול הקרוואנים המושלם עם חברכם הפרוותי! לא משנה לאיזה יעיד תגיעו, גם אתם וגם הכלב שלכם בטוחים למסע מדהים יחד. תיהנו מכל רגע!




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.