הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

טיפים לחופשה המושלמת

קבלו את הטיפים החשובים ביותר מהמומחים של נופי מולדת

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. בחירת בקרוואן שמתאים לכם
  • webeffect
  • מאי 20, 2019
  • 0 Comments

בחירת בקרוואן שמתאים לכם

בחירת בקרוואן שמתאים לכם

איזה קרוואן לבחור?

חב' נופי מולדת מציעה לכם שניים עשר דגמים שונים של קראוונים.

החל מקראוונים המתאימים לזוג ושני ילדים קטנים, משפחה של 5-7 נפשות, קראוונים קלי משקל לרכבי פרייווט וקראוונים גדולים ומפוארים למי שאוהב להתפנק במיוחד.

בבחירת הקראוון יש לשים תשומת לב יתרה לנושאי התאמת דגם הקראוון לסוג הרכב שאיתו אתם מגיעים, לכמות האנשים שיוצאים לטיול והכי חשוב עד כמה אתם רוצים להתפנק.

הזמנות ברגע האחרון?

ממש לא. חווית טיול משפחתי מחייבת תכנון, התארגנות מסודרת לפני היציאה, תכנון החופשה עם העבודה והעסק, הכנת הילדים ושיתופם בהכנת התכנון. אנו ממליצים ליצור קשר עם חב' נופי מולדת כשלושה חודשים לפני החופשה, לברר אפשרויות להזמין את הקראוון המתאים לכם, לתכנן את מסלול הטיול, לשריין מקום בחניוני הלילה ולתכנן עם הילדים את החופש.

לספונטניים שבינינו, תמיד תוכלו לנסות את מזלכם ולהזמין ברגע האחרון, האפשרות קיימת אך היות ומספר הכלים מוגבל, הרי שאישור ההזמנה מותנית בזמינותו של הקראוון.

כיצד לתכנן את המסלול?

הצעות למסלולים עם קרוואן ניתן למצוא באתר של חברת נופי מולדת. אך היות ותכנון הטיול כאמור צריך להיות משפחתי, אז מומלץ לשבת עם הילדים, לתת להם משימות לתכנון "לכל ילד יום" תנו להם לתכנן את הטיול ביחד אתכם.

מעבר לזה, יש המון אתרי המציעים אטרקציות שונות ומגוונות. באתר נופי מולדת אנו מציעים לכם אפשרויות שונות מתחומים מגוונים, קחו את מה שמתאים לכם.

אנו ממליצים לא להעמיס, קחו לכם אטרקציה אחת ביום, תכננו את ההגעה לשם, קחו לכם את זמן ההתארגנות בבוקר, בלי לחץ, תכננו את החניון לערב הבא וזה בהחלט דיי מספק.

בקיצור, יום טיול צריך לכלול בבסיסו את האילוצים הבאים- התארגנות בבוקר בניחותא, קפה טוב, ארוחת בוקר, טיפול בקראוון, זמן הנסיעה לאטרקציה, בילוי משפחתי/אישי, זמן הנסיעה לחניון הבא, התמקמות בחניון בטרם יחשיך….

באיזו עונה כדאי לנסוע?

ארץ ישראל שלנו משופעת בימי שמש ומשופעת בתוואי גיאוגרפי שונה מאוד בין הצפון לדרום.

מדינתנו נותנת לנו את האופציה לטייל כמעט בכל תאריך בשנה! בימים החמים נעלה לצפון ונתרחץ במימיו של הירדן או הכנרת ובחורף נדרים למדבר ונהנה מימים חמים ולילות קרירים מסביב למדורה.

אז, נכון שתקופת החופש המסורתית הינה בחודשים יולי, אוגוסט ובתקופת החגים, אך אנו ממליצים לכם להתארגן לחופשה שלא בעונה העמוסה של החופשות. קחו לכם פסק זמן, מצאו את הזמן הנוח ביותר לכם, הזמינו את החופשה באמצעות האתר וקדימה…

 הקראוונים מצוידים במזגן איכותי חום קור, כך שבכל מזג אוויר המתאים לכם, תוכלו לכוון את תנאי השהייה שלכם בהתאם.

משך הטיול בארץ או מה יש לעשות פה עם קראוון?

התפיסה הרווחת שטיול עם קרוואן מתאים בעיקר לחופשות ארוכות באירופה או ארה"ב – אינה נכונה בעקרון.

נסיעות ארוכות אינן מתאימות לילדים שמשתעממים מהר מאוד מהנסיעה שהופכת למתישה ומעיקה. הטיול בארץ מתאפיין בנסיעות של שעה אחת עד שלוש ויצירת חוויות בסביבת החניון. בדרך זו אנו מעניקים לילדים את האופציה להכיר אזורים שונים בארץ, להנות במסלולי הטבע והאטרקציות המקומיות וכל זאת במרחק של זמן כביש קצר. אנו ממליצים למשפחות לטייל ל-14 ימים במסלול חוצה ישראל.  חב' "נופי מולדת" באמצעות האתר מציעה לכם מגוון רחב מאוד של מסלולים עם אפשרויות בילוי וחוויות מעניינות בכל חלקי הארץ.

לנסוע הרבה או לנוח?

המטרה בטיול עם קרוואן הוא לא לבלות על הכבישים אלא ליהנות מטיול רגוע המשלב נופים, אטרקציות ומנוחה. אין טעם לעשות טיול ממזרח הארץ למערבה, או מצפון הארץ לדרומה בשבוע ימים, כשכל הדרך רק נוסעים על מנת להגיע. מצד שני אין טעם לרבוץ שבוע במקום אחד כי הרי מה הטעם בקראוון ? החוכמה היא למצוא את המינון הנכון בין הזמן המוקדש לנסיעות בדרכים לבין הזמן המוקדש לבילוי, טיולים בטבע, אטרקציות, מוזיאונים וסתם למנוחה או הסתובבויות.

למי שמוגבל בזמן מומלץ להתמקד ברדיוס קטן יותר, לנסוע פחות ולחוות יותר. למי שהזמן לא מהווה מגבלה כמו בטיולים ארוכי טווח- ניתן לשלב נסיעות ארוכות יותר. בעיקרון לא מומלץ לנסוע יותר מ-100 ק"מ ביום

לבעלי הילדים שבינינו, תזכרו, הנסיעה אינה מהווה חוויה עבור הילדים, דווקא האטרקציות, השהייה באחד מיערות קק"ל, הקומזיץ, משחקי החברה והאש לילה, הם האטרקציות שהילדים מחפשים.

האם לטייל לבד או בחבורה?

מחקרים הראו שהישראלים מעדיפים לצאת לפחות עם עוד משפחה או זוג, תשקלו היטב האם אתם מעדיפים לשהות באותו קראוון או לטייל עם עוד משפחה/זוג המטיילים בקראוון משלהם. מדובר בהחלטה אישית, המתאימה בנסיבות מסוימות באופן שונה לכל אחד. אנו ממליצים, היות ומדובר בחופשה, אל תתפשרו על הפרטיות שלכם ושל המשפחה שלכם. בחניון, הילדים והמבוגרים ימצאו עניין רב בחברים שלהם, אך בזמן השינה הסיפור שונה לגמרי…

איזה ציוד לקחת לטיול עם קרוואן?

כדי להיות מסודרים נעבוד לפי רשימת הציוד המומלצת לחופשה בקראוון.

נארוז כלי מטבח, כלי רחצה, מגבות, משחקים לילדים, ספרים למבוגרים, ציוד קמפינג לזולה מחוץ לקראוון וכל דבר שייתן לנו עוד כייף ונוחות בטיול.

את הקראוון מקבלים עם כריות וכלי מיטה לכל המיטות (סדין, ציפה ציפית וכריות).

לתינוקות וילדים: מומלץ לקחת עגלת תינוק/מנשא גב נוח לטיולים.

מזוודות כן או לא?

הקראוון מציע כמות רבה של אכסון, אך לא אכסון המתאים במזוודות.

את כל דברי המטבח (כלי מטבח, אוכל) ניתן לאחסן בארונות המטבח, בגדים בארונות הבגדים המוצעים בכל היקף הקראוון, משחקי ילדים וכו ניתן לאכסן מתחת לפינת הישיבה ואת כל ציוד הקמפינג ניתן להשכיר מחברת נופי מולדת או להגיע עם ציוד מהבית ולאכסן בתא האחסון החיצוני.

למגיעים עם אופניים ניתן לאחסן עד 2 זוגות בחלק מהדגמים.

תעסוקה לזמן הנסיעה

 תשבצים, משחקים, ספרים ולקטנים- קסטות עם מוזיקה שהם אוהבים, צעצועים וכל דבר שיעשה להם ולכם כיף והרגשה של בית.

ביגוד: העדיפו ביגוד ספורטיבי ונוח ונעלי הליכה נוחות. רצוי לקחת כפכפים או נעלי גומי לרחצה במקלחות ציבוריות. לא לשכוח כובעים ומספיק גרביים להחלפה.

ציוד מומלץ לקמפינג

את כל הציוד תוכלו להזמין באמצעות האתר של נופי מולדת. אך אם אתם מעדיפים ציוד פרטי, אז לא חובה אבל נחמד שיש: תאורת חוץ שאפשר לחבר לרכב עם כבל מאריך, פנסים להתמצאות בחניון הקמפינג בחשכה, מכשירי קשר (ווקי-טוקי) הם פריט שימושי בזמן נסיעה ברברס ולתקשורת נוחה בין בני המשפחה, GPS- מכשיר ניווט לוויני, סוללות, פינג'אן למי שאוהב קפה שחור על האש, כלים חד פעמיים, מפת פיקניק מפלסטיק, ניר אלומיניום, שקיות אשפה גדולות, גפרורים, תבלינים, קפה, תה, אבקת מרק, רסק עגבניות, שמן, נייר אלומיניום, מפיות, נייר טואלט, מגבונים לחים, מגשי ברבקיו (מנגל) חד פעמיים.

לשומרי כשרות

אנו עובדים עם קהל רב של שומרי כשרות ולכן איננו מחזיקים כלי מטבח בקראוון. ניתן להגיע עם הכלים הכשרים מהבית או כלים חד פעמים, לחבר פלטת שבת חשמלית ולחברה לשקע חשמלי בקראוון.

וליהנות משבת המלכה בחיק הטבע.

למעוניינים ישנם חניוני קראוונים בקרבת בתי כנסת.




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.