הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

למה דווקא קרוואן?

למי מתאים לטייל בקרוואן

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. כל הסיבות לבחור בקרוואן
  • webeffect
  • אפריל 10, 2019
  • 0 Comments

כל הסיבות לבחור בקרוואן

כל הסיבות לבחור בקרוואן

חב' נופי מולדת מציעה את חווית הטיול בקרוואן למגוון רחב מאוד של לקוחות, ראשית לכל אוהבי הטבע והמטיילים שמעוניינים לחוות הרפתקאות שונות ומגוונות עם כל הנוחות של הבית.

לכם, בעלי המשפחות

 שמעוניינים לצאת עם הילדים לחופשה שהן עדיין לא חוו, לראות את הילדים מתנתקים מהמסכים, אוספים קרשים למדורה ועוזרים לכם לבשל לאכול ארוחת בוקר ישראלית ולהדליק מדורה בלילה בחיק הטבע, לטפס על הר או לטבול בנחל ולצרוב בתודעה של הילדים חוויות שלא תוכלו למצוא לא בבית מלון, ולא בשום קלאב באירופה. באמצעות טיול קראוונים תזכו לאינטנסיביות של נופש עם הילדים שהם לא ישכחו לעולם.

לאוהבי האוכל הביתי ולשומרי הכשרות

במהלך טיול קראוונים תוכלו לעצור בחוות אורגניות, יקבים מקומיים ואצל ייצרני גבינות וליהנות מארוחות מתוכננות כמו שאתם רוצים מכל הטוב שהשוק הישראלי מציע.

לשומרי הכשרות, ניתן להגיע עם הכלים הכשרים מהבית, לחבר פלטת שבת במטבח ושמור וכבד את השבת ממש כמו בבית אם כל הכייף של לינה מחוץ לבית.

לרומנטיים שבינינו

קחו את בן/בת הזוג שלכם לסוף שבוע רומנטי בפינה קסומה בטבע, רק אתם והכוכבים.

תמלאו את מקרר הקראוון בשמפניה ואוכל טוב והכינו את התבשילים שאתם הכי אוהבים. תדליקו מדורה, תערכו שולחן זוגי, תוציאו את כסאות הנוח, חכו לתאורת הירח ונצלו את ההזדמנות… [אין סיכוי שהיא אומרת לכם , לא…]

פסטיבלים

ככל שהפסטיבלים בארץ צוברים תאוצה וככל שהם מתארכים אנחנו מוצאים את עצמנו אורזים בלי סוף ועסוקים בהובלה למקום, הקמה של הזולה, תפעול של גנרטור ועוד מלא תיקים קטנים ומעצבנים.

נסיעה עם קראוון נגרר או אוטוקראוון לפסטיבל נותנת לכם חופש מכל זה, מיטה כבר יש, חשמל יש, מטבח יש ומלא מקום לאחסן את כל מה שרצינו.

מה נשאר? לבחור את הפסטיבל הנכון והחברים הנכונים ואתם מוכנים.

טיול עם החבר'ה

נמאס כבר מהאוהלים והוילות… תתחילו לארגן את החבר'ה לטיול קראוונים בין המוצבים ששרתם בהם בצבא או אולי החבר הטוב שמתחתן רוצה מסיבת רווקים עם לינה בטבע אבל עדיין ברמה גבוהה.

הרי הדבר היחיד שיכול לשדרג את הטיול עם החבר'ה בטבע זה הנידות ממקום למקום, אריזה קלילה ולישון במיטה טובה!

לבני ה-40+

כן, לאחר שגידלנו את הילדים, וכעת הם חווים את החוויות שלהם, גם לנו, המנוסים, והבוגרים מותר לחוות. קחו את האישה שאתכם, תעלו על הקראוון, ותנו לחופש להוביל אתכם, תנו לשקט לעטוף אתכם מבלי המולת הילדים והנכדים, רק אתם, יחד בדיוק כמו בתקופת החיזור…

Leave a Reply




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.