הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+
  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. 10 דברים שכדאי לדעת לפני ששוכרים את הקרוואן הראשון
  • webeffect
  • נובמבר 13, 2022
  • 0 Comments

10 דברים שכדאי לדעת לפני ששוכרים את הקרוואן הראשון

10 דברים שכדאי לדעת לפני ששוכרים את הקרוואן הראשון

צילום אחורי של קרוואן

חושבים לשכור קרוואן לחופשה הבאה? הנה 10 דברים שאתם צריכים לדעת לפני החופשה החלומית. השכרת קרוואנים יכולה להיות דרך מצוינת לראות את הארץ, אבל יש כמה דברים שאתם צריכים לשקול תחילה כדי לוודא שהחופשה תהיה מהנה ככל האפשר. מבחירת הקרון המתאים ועד להכנה לטיול, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

1. ודאו שיש לכם רישיון נהיגה בתוקף

בדרך כלל, רישיון נהיגה לרכב יכול להספיק עבור השכרת קראוון סטנדרטי. רק וידאו שרישיון הנהיגה שלכם בתוקף. (או לא בשלילה).

2. שימו לב למגבלות הגודל

לא כל הכבישים נוצרו שווים, וחלק מהכבישים עשויים להיות צרים מדי עבור הקרוואן. הקפידו לעשות את המחקר שלכם מבעוד מועד ולתכנן את המסלול כדי להבטיח שתוכלו לנווט בו עם הקרון.

3. דעו היכן אתם יכולים לחנות לילה

כשאתם מתכננים את הטיול, חקרו מראש אפשרויות חנית הלילה. בחלק מן העיירות והכפרים עשויים להיות אזורים יעודיים לחניית קרוואנים, בעוד שאחרים עשויים שלא לאפשר חניית לילה כלל. וודאו שאתם מכירים את הכללים לפני שאתם מגיעים כדי שלא תתקעו בלי מקום לינה ללילה. בנוסף, וודאו אם מקום החניה דורש תשלום או לא.

4. גוררים פעם ראשונה? תשאלו

אם אתם שוכרים קרוואן נגרר בפעם הראשונה, ודאו שאתם יודעים לעשות זאת נכון. גרירה לא נכונה של קרוואן עלולה לגרום נזק הן לקראוון והן לרכב, והיא עלולה להיות מסוכנת מאוד לנוסעים בתוך הקרון. הקפידו לשאול את צוות חברת ההשכרה לכל ספק שעולה לפני היציאה לדרך.

5. אל תשכחו את הדברים החיוניים

כשאתם אורזים לטיול, וודאו שאתם כוללים את כל הדברים החיוניים, כגון מזון, מים, מצעים, ביגוד וציוד עזרה ראשונה. אין דבר גרוע יותר מאשר להיות תקוע באמצע שום מקום בלי הפריטים האלו.

6. אל תשכח את הבידור כמובן

כשאתם מתכננים את הטיול שלכם, הקפידו לכלול כמה פריטים שיכולים להעביר לכם את הזמן בימים גשומים או בנסיעות ארוכות. ספרים, מגזינים, משחקי קלפים ורמקול הם אפשרויות נהדרות להעסיק את כולם בזמנים המתים.

7. היו מוכנים לתקלות

למרבה הצער, תקלות קורות, גם כשאנחנו בחופשה. וידאו שאתם מצוידים באופן מלא בכלים ובציוד שיכול לעזור לשמור על הבטיחות והנוחות של כולם אם משהו משתבש. זה כולל אבוקות, כבלי זינוק, צמיג נוסף וערכת עזרה ראשונה. כמו כן, וודאו שכולם יודעים כיצד להשתמש בעזרים אלו במקרה חירום.

 

 

 

 

 

8 . ביטוח

בין אם אתם שוקלים קרוואן נגרר להשכרה או קרוואן לא נגרר, הקפידו לעשות ביטוח כדי להגן על עצמכם כלכלית במקרה של תאונה או תקלה אחרת.

9. מנעולים

הקפידו לנקוט באמצעי זהירות מפני גניבה על ידי השקעה במנעולים באיכות טובה הן לדלתות והן לחלונות של הקרוואן.

 10. תהנו!

לא משנה מה קורה בטיול, הקפידו לקחת קצת פסק זמן להירגע וליהנות! אחרי הכל, בשביל זה אנחנו מלכתחילה יוצאים לחופשה!

דברו איתנו

בין אם יש לכם שאלות לגבי סוג הקרוואן או הקרוואן המומלץ ביותר לטיול הבא שלכם, או שאתם זקוקים לעזרה בתכנון מסלול, אנחנו כאן כדי לסייע לכם. אל תהססו לפנות אלינו – נשמח לעזור לכם לתכנן את חופשת הקרוואנים המושלמת.

סיכום:

השכרת קרוואן היא דרך מצוינת לראות חלקים שונים של הארץ בקצב שלכם. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שיוצאים למסע. מהגבלות גודל ועד למניעת גניבה. היערכות נכונה תעזור לכם לוודא שהטיול יתנהל ללא תקלות!




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.