הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

המלצה על טיולי קרוואנים

חופשה בקרוואן מתחילה כאן - קבלו המלצה חמה מאיתנו!

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. טיולי קרוואנים בלתי נשכחים
  • webeffect
  • מאי 29, 2019
  • 0 Comments

טיולי קרוואנים בלתי נשכחים

טיולי קרוואנים בלתי נשכחים

השכרת קראוונים בארץ

אתם מחפשים משהו מיוחד לעשות לרגל החופשה המתקרבת. נמאס לכם ממלונות שעולים הרבה כסף ונראים כולם אותו הדבר, אבל גם לא בא לכם להיטלטל עם אוהל במשך שבועיים שלמים. אתם מחפשים דרך שתאפשר לכם ליהנות מטיול נעים ברחבי הארץ, לא להתפנק יותר מדי אבל גם לחזור בערב למקלחת נקייה ונעימה ולישון במיטה נוחה. נראה שכדאי לכם לבדוק את התחום של השכרת קראוונים בארץ, שיכול להתאים בדיוק לטיול הבא.

מהו קרוואן?

קרוואן הוא בעצם בית נייד על גלגלים, שניתן להגיע איתו ממקום למקום בנהיגה. חברתנו מציעה לכם לבחור מבין שמונה עשר הקרוואנים הנגררים והאוטוקראוון היוקרתיים שלנו. את הקרוואן ניתן להתאים לפי הצרכים שלכם, בין אם לזוגות, למשפחות וכו'.

טיול קרוואנים בארץ – לאן?

אז יש לכם קראוון, סידרתם אותו, אתם מרוצים ממנו ומתרגשים לקראת המסע. אבל לאן תיסעו איתו, בעצם? מאחר ורובנו לא מכירים חברים שערכו טיול קראוונים בארץ, תוכלו לקבל מאיתנו המלצות לטיולים בארץ. למען האמת ניתן לנסוע עם קראוון נגרר ואוטוקראוון למקומות רבים בארץ- גם צפונה וגם דרומה. חניונים רבים מאפשרים לינת לילה עם קראוון נגרר ואוטוקראוון, אך רצוי לברר זאת מראש כדי להימנע מחוסר נוחות.

מתנה ליום הנישואין

השכרת קראוון לזוגות יכולה להיות גם מתנה מושלמת עבור יום נישואין, או עבור יום השנה המשותף שלכם. כמו כן אפשר לעשות זאת גם לקראת יום ההולדת של בן או בת הזוג. שימו בצד את הטבעות, השרשראות, הספרים והדיסקים. השנה אתם הולכים על הרעיון המיוחד ביותר שישנו. זוהי מתנה משולמת- חוויתית, לא שגרתית, ורומנטית מאין כמוה. אין ספק שטיול משותף בקרוואן יחזק את הקשר ביניכם וייתן לכם הזדמנות לחוות זה או זו כפי שלא חוויתם מעולם.

השכרת קרוואן לזוגות אמנם נפוצה מאוד בארצות הברית ובאירופה, אך התחום הזה החל לתפוס תאוצה גם בארץ שלנו בשנים האחרונות. כיום רבים יעידו שהטיול המשותף שעשו בקרוואן היה אחת החופשות היותר מרגשות וטובות שעשו יחד. אחרי הכל, המפתח לחיי זוגיות טובים ושמחים הוא גיוון- וטיול שכזה הוא ללא ספק אחד הדברים היותר מיוחדים שתוכלו להעלות על דעתכם.




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.