הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

השכרת קראוונים לקבוצות

טיול משפחתי, ספונטני או אולי קבוצתי?

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. השכרת קראוונים לקבוצות
  • webeffect
  • מאי 28, 2019
  • 0 Comments

השכרת קראוונים לקבוצות

השכרת קראוונים לקבוצות

השכרת קרוואנים 

אתם רוצים לצאת לטיול עם הילדים, ועם החברים הטובים. מתלבטים בשאלה לאן, מתי ואיך. תיקחו אתכם שני רכבים? תיסעו צפונה או דרומה? תישנו באוהלים או אולי באכסניה? אתם מנסים לחשוב על פתרון יצירתי שכולם ייהנו ממנו- נמאס לכם מחופשות בנאליות ושגרתיות. ואז אתם נזכרים ששמעתם פעם משהו על השכרת קראוונים לקבוצות. אם אתם אכן מחפשים טיול מיוחד ולא שגרתי- קראו את המאמר הבא שמספר קצת על התחום המיוחד הזה.

טיול מושלם לכל המשפחה

בין אם אתם קבוצה עם ילדים קטנים, ובין שאתם קבוצה המורכבת אך ורק ממבוגרים, השכרת קרוואנים לקבוצות היא רעיון אידיאלי עבורכם. בטיול כזה, כולם יוכלו למצוא לעצמם פינה נוחה וליהנות מן החוויה המיוחדת- קטנים כגדולים. אין מי שלא יחשבו ששינה בקרוואן היא מרתקת הרבה יותר משינה על מיטה במלון יוקרתי, או מהתכרבלות בשק שינה, כשלמטה אבנים קטנות עוקצות אתכם…

החופש להיות ספונטניים

השכרת קרוואנים לקבוצות מעניקה לכם קודם כל מתנה גדולה אחת- החופש. לא צריך לרוץ ממקום למקום, כי בעלת הצימר ביקשה להגיע עד שמונה, או כי אי אפשר להקים אוהל בחניון בלילה. אתם עושים מה שבא לכם, איך שבא לכם, ובקצב שלכם. התחושה של טיול בקרוואן היא תחושה שאתם כמו צב- מטיילים עם בית קטן על הגב שלכם! תחושת החירות והקלילות שיש בחופש כזה היא ממכרת, ואתם תמצאו את עצמכם רוצים לשוב ולטייל כך עוד ועוד.

גיבוש קבוצתי

השכרת קרוואנים לקבוצות אינה רק פתרון נוח, יש לו גם איכויות חברתיות רבות. אין ספק שקבוצה שמטיילת יחד בקרוואן עוברת חוויה מיוחדת, גדולה בהרבה משינה יחד במלון ואפילו משינה יחד באוהל. התחושה שיש לכם בית קטן שאתם עוברים בו יחד ממקום למקום, היא כבר בסיס נפלא לחופשה משותפת נפלאה. השכרת קרוואנים לקבוצות מתאימה למשפחות, לחברים ואפילו לגיבוש עובדים. רבים מעידים כי מאז שהחלו להתנסות בסוג כזה של חופשה, אינם יכולים לחשוב יותר על מלונות או בתי הארחה. הכיף האמיתי נמצא בשילוב- בין טבע לבין נוחות, בין בית לבין אוהל.




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.