הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

כתבה ברשת 13 - נופי מולדת

לטייל בארץ עם תרמיל, מקל וקרוואן

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. כתבה ברשת 13 – לטייל בארץ עם תרמיל, מקל וקרוואן
  • webeffect
  • יוני 21, 2021
  • 0 Comments

כתבה ברשת 13 – לטייל בארץ עם תרמיל, מקל וקרוואן

כתבה ברשת 13 – לטייל בארץ עם תרמיל, מקל וקרוואן

נופי מולדת – לטייל בארץ עם תרמיל, מקל וקרוואן

סביר להניח שראיתם אותם בכל פינה כשיצאתם לטייל ברחבי ישראל בשנים האחרונות, אנחנו מתכוונים כמובן לקרוואנים הממונעים והנגררים, ובתוכם מטיילים מאושרים

כיוון שמדובר בטרנד שתופס תאוצה, בחרנו לבדוק מי הם הכוחות שעומדים מאחורי התחליף האולטימטיבי ומלהיב לבתי המלון השונים.
מפיק חבר המערכת בדק ומצא, מי שהחלו את טרנד הטיולים ולינה בקרוואנים הם חברת "נופי מולדת", הוא שוחח עם בעלי החברה, למד על פועלם, אלו הרשמים שהביאו עימו בחזרה.

כשטבע פוגש בית

חברת “נופי מולדת” היא אחת החברות החשובות כיום בעולם תיירות הפנים של ישראל, לאחר שהיתה הראשונה להביא לארץ את הרעיון שבו ניתן לטייל ולנפוש באמצעות קרוואנים.
בשנים האחרונות החברה נמצאת בתהליך פיתוח מואץ והתרחבה למספר תחומים מעבר להשכרת קראוונים לטיולים, אלא גם למכירה של קראוונים חדשים ויד שנייה, ובימים אלו היא פועלת מול גופים שונים על מנת להוציא לפועל הפעלה של חניוני קראוונים בדרגת A-Class בתור התחלה.
בנוסף, הם משכירים רכבים פרטיים ללקוחות החברה.

מי שמנהלים את "נופי מולדת" הם שלושה בני משפחה, שמי כהן, אורן אלבז ושמעון אדרי, ועל כיצד נולד הרעיון סיפר לי שמי, כאשר פגשתי אותו במשרדי החברה בשדות ים קיסריה:
"הרעיון נולד לאחר שטיילנו כולנו ביחד מספר פעמים בחו"ל, באירופה וארה"ב, וראינו כיצד הטרנד הזה נפוץ שם.
ניסינו גם אנחנו פעם אחת לטייל בתוך קרוואן ממונע ביחד עם הילדים, וזו היתה חוויה מופלאה שלאחריה ידענו מיד, את הדבר הזה חייבים להביא לישראל.
כי כמו כולם, גם הטיולים שלנו קודם לכן בארץ, היו או בדמות רביצה על שפת הבריכה באיזה בית מלון בטבריה או אילת, או טיולי משפחות עם אוהלים ולינת שטח שלא הייתה נוחה, נעימה או הגיינית במיוחד".

טיולי קרוואנים בישראל

למדתי כי הרעיון של "נופי מולדת" לא התבסס רק על עניין הנוחות בתוככי הקרוואן, או היכולת להגיע ממש לכל פינה ותצפית של נוף מצפון ועד דרום, אלא שיש מאחוריו גם את האפשרות ליצור לכידות משפחתית שאי אפשר למצוא בחופשה רגילה, שמי כהן פירט על כך:
"חלק מהקונספט שלנו יושב גם עם המציאות העכשווית, שבה בדרך כלל שני ההורים עובדים ונעדרים מהבית לאורך רוב שעות היום, כך שהשעות שבהן יכולים לבלות ביחד עם הילדים הצטמצמו מאוד.
הטיול בתוך הקרוואן, (למדתי זאת גם מהניסיון האישי שלי עם הילדים), יצר לנו חוויה מעצבת לילדים ולהורים, כזו שזוכרים אותה בלב לכל החיים.

נכון שלפעמים לא רוצים לעשות מעבר מאשר לשבת על כסא נוח ליד הבריכה במלון הכל כלול באילת, אבל איזה ערך משפחתי יש לזה?
לעומת האפשרות לעשות עם הילדים אש לילה באמצע המדבר, או להכין קפה שחור על הפינג'אן לפנות בוקר מול הים, כשכולם דבוקים האחד לשני בקרוואן של 14 מטר, במקום להיות מפוזרים בכמה חדרים במסדרון של בית מלון.
הערך המוסף של זה הוא הרבה יותר עוצמתי וחשוב, כך אנחנו רואים את פני הדברים".

2 ילידם יושבים על מדרגות בכניסה לקרוואן

העובדה ש"נופי מולדת" היא החברה הראשונה שהכניסה את תרבות הטיולים המסודרת עם הקרוואנים בארץ, עוזרת להם להוביל גם בשירות האישי אל מול קהל הלקוחות.
התחזוקה של כל הקרוואנים היא בסטנדרט אירופאי לכל דבר, כאשר החברה מחזיקה באנשי צוות שנמצאים בהיכון 24/7 לכל בעיה בהקשר של:

  • בטיחות.
  • תקלות בגז.
  • תקלות חשמל.

מעבר לזה, שום קרוואן לא מושכר לטיול לפני שעובר בדיקה מקיפה, על מנת לוודא שהכל תקין ובמקום.
"אין כזה דבר שמטיילים ימצאו חלון שלא נסגר עד הסוף, או שהמזגן עובד בחצי כוח.
האחריות שלנו היא לדאוג כי כל מה שקשור ל "נופי מולדת" יהיה מתוקתק במאה אחוז" סיפר שמי.

כדאי לדעת

כל הקרוואנים של "נופי מולדת" הם תוצרת חברת Dethleffs הגרמנית, החברה המובילה לייצור קרוואנים באירופה.
כל הקרוואנים שברשות "נופי מולדת" נגררים על ידי מכוניות פרטיות, אם במידה ואתם מעוניינים לעשות שימוש בקרוואן לטיול, אך אין ברשותכם רכב פרטי, אתם יכולים להיעזר גם באחת מהמכוניות שנמצאות בצי של החברה.
נכון להיום החברה מחזיקה ב 25 קרוואנים בגדלים שונים, עם תפוסת לינה שונה, החל מזוגות, ארבעה, שישה ושבעה אנשים בקרוואן.

כל הקרוואנים מצויידים בכל הפסיליטיז החשובים:

  • מיטות.
  • פינות ישיבה.
  • מטבח מאובזר (מקרר, כיריים, כיור וכד').
  • מערכת מיזוג אוויר.
  • מערכת חימום מים על בסיס בויילר.
  • גז.
  • טלוויזיה.
  • מים בקיבולת של 50 עד 120 ליטר ועוד.
אמא מנשקת את הבת בתוך הקרוואן

באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מצאתי עשרות חוות דעת מפרגנות של לקוחות שעשו שימוש בשירות הקרוואנים של "נופי מולדת", בין היתר עדי א. כתב:
"מדובר בחברה מדהימה ואנחנו לקוחות קבועים שלה. השכרנו מהם קרוואנים נוחים, נקיים ויפים, ממש כמו בית מלון על גלגלים, הצוות אדיב ותמיד מקבלים שירות מדהים".

מורן.מ החמיאה גם היא:
"הכל היה מושלם! השכרנו קרוואן ורכב לשבוע, השירות היה מדהים ואדיב.  הקרוואן היה מתוחזק, נקי ונעים, ובכל שאלה אנשי הצוות שלהם עזרו, המליצו וכיוונו. הגעתי לחופשה מאוד סקפטית ויצאתי עם טעם של עוד, כמשפחה שלא חוותה סוג כזה של חופשה קודם לכן, יצאנו מאושרים. אני ממליצה בחום על נופי מולדת, אין ספק שנחזור שוב".

מעבר ללקוחות פרטיים, חברת "נופי מולדת" מעניקה שירות גם לחברות ומוסדות מגוונים.
בין היתר הקרוואנים שלה שימשו צוותי צילום של נטפליקס כאשר צילמו סדרה גדולה בארץ.
הם עובדים עם גני אירועים שעושים שימוש בקרוואנים עבור חתן וכלה בחתונות שטח.
גם ח.ב.ר ומערכת הביטחון נעזרים בהם, כולל במבצע האחרון, כאשר הקרוואנים שימשו את החיילים המפוזרים ברחבי הארץ, בנקודות של כיפת ברזל.
חברת החשמל היא לקוחה קבועה לאורך השנים, כמו גם קופות החולים כללית ומכבי, כשהקרוואנים השונים שימשו בשנת הקורונה כבית עבור רופאים ואחיות שהעניקו שירותים בשטח.

נופי מולדת – כך תצאו לטיול המשפחתי

על מנת להצטרף אל משפחת "נופי מולדת" ולטייל בכל מקום שתרצו ברחבי הארץ, כל מה שעליכם לעשות זה להזמין את הקרוואן שמתאים לכם באופן אישי, על פי הגודל ומספר בני המשפחה.
לאחר ההזמנה, משלמים אך ורק 50% מגובה העסקה, ולאחר ששריינתם את הקרוואן שלכם, תוכלו להתחיל לתכנן את החופשה עצמה והגיבוש המשפחתי הערכי: מסלולי הטיול, הרצאות על המקומות, ערבי משפחה ועוד.
מומלץ להזמין גם מקומות בחניונים המסודרים ללינת לילה, וביום הטיול עצמו, אתם מגיעים אל "נופי מולדת" שם תקבלו הסבר מפורט במשך קרוב לשעה, בכל הנוגע לתפעול של הקרוואן.
"חלק מההסבר כולל בתוכו איך "להעמיס" את הקרוואן כך שהוא יגרר על הרכב הפרטי. מדובר בפעולה מאוד פשוטה, ואנחנו מדגימים זאת מספר פעמים ולא עוזבים אף אחד, עד שהכל מובן וברור לו לשביעות רצונו", הסביר שמי על התהליך.

 

נופי מולדת – יצירת קשר

חברת "נופי מולדת" שינתה מקצה לקצה את דפוס החופשה והבילוי המשפחתי בישראל.
זו ההזדמנות שלכם לתכנן את החופשה הבאה שלכם, בלי הצורך להוציא הון עתק על חופשה בבית מלון בסמוך לים, כאשר אפשר לשלם פחות, ולהגיע בנוחות לכל חוף שתבקשו, ויש יתרונות נוספים כיפיים ומגבשים לכל המשפחה.




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.