הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

טיול רומנטי בקרוואן מפואר

אם אתם מעוניינים בחופשה מיוחדת ורומנטית, קבלו...

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  • webeffect
  • מאי 28, 2019
  • 0 Comments

צרו איתנו קשר


    ?איך לתכנן טיול זוגי רומנטי בקרוואן מפואר

    אתם זוג צעיר שרוצה לצאת לטיול יחד. אין לכם תקציב גדול כל כך ובכל זאת אתם מרגישים שמגיעה לכם חוויה מיוחדת יחד. או שאולי אתם זוג מבוגר שהתפנו לו כמה ימי חופשה ורוצה להזרים קצת רומנטיקה לקשר שלו. כך או כך, החוויה היא דומה: אתם מתלבטים- מלון מפואר? צימר בצפון? אולי בכלל אוהל סיירים בשטח? ואז אתם נתקלים באופציה של השכרת קרוואן לזוגות. אם אתם מעוניינים בחופשה מיוחדת ורומנטית, בדקו את האפשרות הזאת היטב. רבים מצאו שזוהי הדרך הטובה ביותר לטייל יחד באופן לא שגרתי, אך רומנטי יותר מכל.

    בית קטן משותף

    השכרת קראוון לזוגות היא קודם כל פתרון נוח, שיאפשר לכם לטייל בקצב שלכם, ולכל מקום שתרצו. אך יש לכך גם יתרון רומנטי לא מבוטל- אין יותר כיף מלנסוע יחד, בבית קטן משלכם, ממקום למקום. בלילה תשכבו יחד במיטה זוגית קטנה, ובבוקר תפתחו את הדלת ותצאו לשתות קפה ב'גינה' היפהפיה שלכם. טיול קראוון בארץ הוא בדיוק דרך האמצע בין מלון לאוהל- מצד אחד אתם נמצאים בבית נייד בחיק הטבע, ומצד שני הבית הזה נוח, מפנק ונקי.

    מתנה ליום הנישואין

    השכרת קראוון לזוגות יכולה להיות גם מתנה מושלמת עבור יום נישואין, או עבור יום השנה המשותף שלכם. כמו כן אפשר לעשות זאת גם לקראת יום ההולדת של בן או בת הזוג. שימו בצד את הטבעות, השרשראות, הספרים והדיסקים. השנה אתם הולכים על הרעיון המיוחד ביותר שישנו. זוהי מתנה משולמת- חוויתית, לא שגרתית, ורומנטית מאין כמוה. אין ספק שטיול משותף בקרוואן יחזק את הקשר ביניכם וייתן לכם הזדמנות לחוות זה או זו כפי שלא חוויתם מעולם.

    השכרת קרוואן לזוגות אמנם נפוצה מאוד בארצות הברית ובאירופה, אך התחום הזה החל לתפוס תאוצה גם בארץ שלנו בשנים האחרונות. כיום רבים יעידו שהטיול המשותף שעשו בקרוואן היה אחת החופשות היותר מרגשות וטובות שעשו יחד. אחרי הכל, המפתח לחיי זוגיות טובים ושמחים הוא גיוון- וטיול שכזה הוא ללא ספק אחד הדברים היותר מיוחדים שתוכלו להעלות על דעתכם.

    חופשת קרוואנים: ספונטניות ורומנטיקה

    אחד הדברים הטובים ביותר בחופשות קראוון מפואר הוא שהחופשה מציעה תחושה של ספונטניות והזדמנות לנצל את היום. עם הקרוואן, אתם יכולים להתעורר בבוקר ולהחליט ללכת לחקור מקום חדש, מבלי שתצטרכו לדאוג למציאת מלון או הזמנת רכב שכור. גמישות זו פירושה שאתם יכולים לחקור את מה שמעניין אתכם באמת. תחושת הספונטניות הזו יכולה גם להוסיף נופך של רומנטיקה לחופשה שלכם. אם אתם מסוג  הזוגות שנהנים מהרפתקאות וניסוי של דברים חדשים, חופשת קרוואנים זוגית עשויה להיות הדרך המושלמת לבלות זמן איכות ביחד.

    שלב התכנון

    בחרו את המיקום המושלם

    לאחר שמצאתם את הקרוואן המתאים עבורכם, הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הטיול שלכם. בבחירת מיקום, חשוב לקחת בחשבון דברים כמו מזג האוויר,אטרקציות והפעילויות שאתם הייתם רוצים לעשות. כדאי גם להקפיד לבחור במיקום שיש בו שפע של אתרי קמפינג זמינים כך שתוכל למצוא בקלות מקום להחנות את הקרוואן.

    ארזו פריטים חיוניים

    לפני היציאה לדרך, חשוב לארוז את כל הפריטים החיוניים שתזדקקו לטיול שלכם. זה כולל דברים כמו אוכל, ביגוד, מצעים, מוצרי טיפוח וכל פריט אחר שאתם עשויים להזדקק במהלך שהותכם.

    תכננו פעילויות

    לאחר שהגעתם אל היעד, הגיע הזמן להתחיל לתכנן את הפעילויות שלכם. אם אינכם בטוחים מה יש לעשות באזור, אל תהססו לשאול אותנו. בדרך כלל יש שפע של פעילויות זמינות לא משנה לאן אתם נוסעים, אז לא אמורה להיות בעיה למצוא משהו ששניכם תהנו ממנו.

    תהנו מהזמן שלכם ביחד!

    הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כאשר מתכננים חופשת קרוואנים רומנטית בקרוואן מפואר היא להירגע וליהנות מהזמן שלכם יחד. זו הזדמנות עבורכם לבלות זמן איכות ביחד ללא כל הסחות דעת, אז הקפידו להפיק את המרב!

    נסו משהו חדש

    טיול קרוואנים יכול להיות ההזדמנות מעולה לנסות משהו חדש ביחד שלא עשיתם בעבר. אם מעולם לא עשיתם קמפינג או טיולים ארוכים, זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את זה בפעם הראשונה ביחד. יש גם מגוון של חוגים וסדנאות שונות הזמינות במגרשי קמפינג רבים, כך שתוכלו ללמוד משהו חדש ביחד בזמן החופשה שלכם.

    6 פעילויות רומנטיות בטיול קרוואנים:

    1. קמפינג

    אחד הדברים הרומנטיים ביותר שאתם יכולים לעשות בחופשת קרוואנים שלכם הוא לצאת לקמפינג. יש משהו בלהיות בטבע ולהתרחק מהשגרה היומיומית שיכולים לעזור להצית מחדש את הניצוץ במערכת היחסים.

    2. פיקניק

    פעילות רומנטית נוספת שתוכלו לעשות בחופשת הקרוואנים היא לצאת לפיקניק. מצאו מקום יפה, פרסו את שמיכת הפיקניק ותיהנו מארוחה רומנטית ביחד. אל תשכחו להביא איתכם קצת יין וגבינה!

    3. צפייה בכוכבים

    צפייה בכוכבים היא עוד פעילות שמתאימה לחופשת קרוואנים. יש משהו בלהיות מתחת לכוכבים שיכול להיות מאוד רומנטי. מצאו מקום שבו אין אורות עיר והתפעלו יחד מהיופי של שמי הלילה.

    4. טיול

    אם אתם מסוג הזוגות שאוהבים שלא מפחדים לצעוד הרבה, טיול רגלי יכול להיות דרך מצוינת לבלות זמן איכות ביחד. הקפידו למצוא מסלול המתאים לרמת המיומנות שלכם וקחו אתכם הרבה מים וחטיפים.

    5. בישול רומנטי

    גם בישול משותף יכול להיות רומנטי, במיוחד אם אתם מכינים ארוחה ששניכם אוהבים. נסו להכין משהו חדש או ליצור מחדש את אחת ממנות המסעדה האהובות עליכם או על אחד מבני הזוג. כמובן לא לשכוח את הנרות וקצת מוזיקה עדינה כדי לקבוע את מצב הרוח!

    6. נסו טעימות יין

    אם אתם נהנים מיין, יציאה לסיור טעימות יין זאת דרך רומנטית נוספת לבלות קצת זמן ביחד. יקבים רבים מציעים סיורים וטעימות, כך שתוכלו ללמוד על סוגי היינות השונים תוך דגימת חלק מיינות שהם מציעים.




      Lost your password?

      User registration is disabled for now. Contact site administrator.