הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

טיול קרוואנים בערבה

BY TRAVEL TULA

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. טיול קראוונים בערבה – BY TRAVEL TULA
  • webeffect
  • יוני 21, 2021
  • 0 Comments

טיול קראוונים בערבה – BY TRAVEL TULA

טיול קראוונים בערבה – BY TRAVEL TULA

טיול קרוואנים בערבה

אמא ובת מחוץ לקרוואן בערבה

לא מזמן יצאנו, לראשונה בחיינו, לטיול קראוונים. האמת, מאז ומתמיד טיול כזה התקשר לי עם אירופה או ארה״ב ולא כל כך עם ישראל. אבל אתם יודעים… קורונה. אז החלטנו שהגיע הזמן לנסות משהו חדש, והאמת היה וואו! ואת הכל תיעדתי בסרטון חדש

קבלו כמה טיפים שהפכו את הטיול שלנו לכל כך מוצלח:

– את הקראוון שלנו לקחנו מחברת נופי מולדת היושבים בשדות ים. דבר ראשון ממליצה לכם בחום להשכיר דרכם קראוון. חברה אמינה, יש להם מגוון דגמים של קראוונים איכותיים והם זמינים לכל שאלה שיש לכם. לנו יש וו גרירה באוטו, אבל למי שאין יש 2 אפשרויות: להשכיר רכב גורר או לבקש שיציבו לו את הקראוון היכן שרוצים (אפילו שאז זה קצת מאבד את הטעם של טיול קראוונים לדעתי)

 

– בחרנו לטייל בערבה, אבל ברחבי הארץ יש מגוון דיי גדול של חניוני קראוונים מיוחדים ובעיקר בלוקיישנים מהממים. אנחנו ישנו במקומות ממש מיוחדים וגילינו אותם רק כשהתייעצנו עם החברה מנופי מולדת, כי מסתבר שהרבה מקומות לא ממש מוכרים… אז ההמלצה שלי היא לבדוק עם חברת הקראוונים המלצות, להם יש את הניסיון ואת הידע.

 

– אבל אם כבר הגעתם עד לפה, קבלו המלצה רותחת לחניון קראוונים מדהים: אנחנו ישנו בהתחלה בחוות קרוקולוקו. חוות תנינים בערבה, דיי באמצע שום מקום. מה שכל כך מיוחד שם זה שהמקום מקבל כל פעם רק קראוון אחד (או אם תבואו כמה יחד) כך שתהיו שם לגמרי לבד. בנוסף במקום יש נביעה עם מים חמימים שתוכלו למלא ולרוקן אותה כמה שרק תרצו – שלמות!

 

– המקום הבא שישנו בו היה כפר הנוקדים – מקום מושלם למשפחות. יש שם מלא פעילויות: ספארי גמלים, פינת ליטוף, איזור התרטבות, סדנאות, פינות צ׳יל מטורפות, טיולי אופניים, סיורים, אירוח בדואי ועוד ועוד… במקום שירותים ומקלחות מסודרים (למי שלא רוצה להתקלח בתוך הקראוון) ומטבח שדה.

אמא מנשקת את הבת בתוך הקרוואן




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.