הזמן עכשיו
התקשרו כעת
+

אירועים

השכרת קרוואן לאירוע

  1. ראשי
  2. אירועים
  3. קרוואן וים – אירועי חברה וימי כיף לעובדים

קרוואן וים – אירועי חברה וימי כיף לעובדים

השכרת קרוואן לאירועי חברה וימי כיף לעובדים

אירוע חברה לא חייב להיות בקונספט הרגיל של מלון והרצאה. היום אחת מהדרכים לתגמל את העובדים זה בעזרת חופשים מעניינים ומפנקים.
אין אחד שלא חלם על חופשה בה הוא נוסע עם קרוואן מחוף לחוף ונהנה מהשמש החמימה על העור. אז אולי הם לא יסעו מחוף לחוף אבל בוודאות הם יהנו מלינה בקרוואנים מפנקים עם כל הנוחות של בית מלון, ברצועת החוף המדהימה של חוף נעורים, בית ינאי, עם זולה בחוף, מוזיקה טובה ושיעורי גלישה!

כי לפעמים חלומות מתגשמים…

חלק א' של היום: הגעה ל- Pop Up Resort המפנק של הקרוואנים שכבר ימתין למשתתפים בסביבות שעת הבוקר (09:00-10:00). בכל אחד מהקרוואנים האיכותיים שלנו תמצאו מיטות מוצעות, מקלחת חמה, מטבח מלא לנוחיותכם, טלויזיה וארון אישי לכל אחד. 

לאחר התמקמות והתארגנות כל אחד בקרוואן שלו יחד עם קבלת תדרוך בסיסי מרוכז על המקום שמארח אותנו (חוף בית ינאי, נעורים) + הסבר קצר על תפעול הקרוואן 

השכרת קרוואנים לימי חברה

חלק ב': לאחר מכן יורדים לחוף שם יחכה מתחם זולה מסודר ומפנק הכולל אוהל לבן וחגיגי, מערכות ישיבה לחוף, מקרר שדה, מערכת הגברה כולל מוזיקה איכותית שמתאימה לאווירה המבוקשת (אפשרות לכולל דיג'י בתוספת תשלום), רשת כדורעף , פריזבי, שש בש ומטקות.    

חלק ג': לקראת ערב לאחר הפעילות בים, עולים ברגל (2 דק הליכה) למתחם חוות הגלישה הממוקמת על המצוק. במתחם המאורגן וסגור של הקראוונים תוקם פינת זולה הקפית הכוללת: מאהל גדול, פינות זולה, מתחם "מסעדה" ( שולחנות + כסאות,  פס חלוקה לאוכל, שתיה חמה וכו'. נקח שעה – שעתיים להתארגנות אחרי הים בקרוואנים, ננוח קצת במזגן נאכל משהו קר מהמקרר המאובזר ולאחר מנוחה קצרה, נתארגן לארוחת ערב ופעילות לאחר מכן.

חלק ד':  ארוחת ערב מפנקת  בסגנון "Beer Garden" עם שולחנות קק"ל, גרילנדת מנורות ומדורה לוחשת. (בתוספת תשלום) לאחר מכן יעמוד לרשותכם סטודיו עם מקרן בו ניתן לקיים הופעה או פעילות ערב. 

אופ' לפעילות ערב (סטנדאפ, הרצאה, מצגת חברה וכו') 

חלק ה': לאחר סיום הערב ילך כל אחד לקרוואן שלו, התארגנות לשינה נוחה ומפנקת במיטות הקרוואן.

חלק ו':  לאחר יום מלא וחוויתי בים, ארוחת ערב משגעת ומסיבה סביב המדורה. נקום, נאכל ארוחת בוקר מזינה ונתארגן למפגש מסכם באולם או שנתארגן וניסע הביתה.

חבילת קראוון וים כוללת:

(20-60 משתתפים, 390-540 ש"ח למשתתף, תלוי בכמות המוזמנים וכמות הלנים בכל קרוואן)

  • הקמת מתחם קרוואנים בחוף נעורים, בית ינאי.
  • מתחם זולה משודרגת צמודה למתחם הקרוואנים.
  • חיבורים של מים וחשמל לקרוואנים, שירותים ומקלחות נוספים לקיימים בקרוואנים, מטבח חיצוני וסטודיו לרשות האירוע.
  • מתחם זולה מסודר ומפנק הכולל אוהל לבן וחגיגי, מערכות ישיבה לחוף, מקרר שדה, מערכת הגברה כולל מוזיקה איכותית שמתאימה לאווירה המבוקשת (אפשרות לכולל דיג'י בתוספת תשלום), רשת כדורעף , פריזבי, שש בש ומטקות.
  • אספקת ציוד גלישה ומדריכים צמודים לקבוצה.

​שידרוגים אופציונאלים:
אופ' לחבילת אלכוהול ונשנושים בריאים: בירות מכל הסוגים כולל בוטיק, טקילה, וויסקי, וודקה, ערק, יין אדום, יין לבן, פירות יבשים, אגוזים שקדים, שייקים טבעיים ושתייה קלה – 100 ₪ לאדם.

תפריט ארוחות:

ארוחת בוקר לבחירה
ארוחת בוקר קונטיננטלית: קפה ומאפה (20 ₪ לאדם)
ארוחות בוקר ישראלית: חביתות/ביצים קשות, גבינות, ממרחים, לחם/לחמניות, סלט ירקות, שתיה קלה ( 50 ₪ לאדם )
ארוחת שקשוקה: מחבת לוהטת מלאה בכל טוב! (50 ₪ לאדם)

ארוחת בוקר הכל כלול (150 ש"ח לאדם)

עגלת קפה: עגלת קפה מלאה הכוללת: בריסטה, כל סוגי הקפה המוכנים במקום לפי הזמנה (קפוצינו, לאטה, אמריקנו, אספרסו וכו') מבחר סוגי מאפים ( קוראסונים, מאפינס, בייגלס וכו')
ארוחות בוקר גלילית: שף המכין את סוגי הביצים במקום לפי בחירה, גבינות, ממרחים, לחם/לחמניות, סלטים, שתיה קלה
ארוחת שקשוקה: מחבת לוהטת מלאה בכל טוב! 

ארוחת צהריים/ערב

על האש: מצורף תפריט לבחירה (170 ₪)
פויקה צמחוני + בשרי: סיר פויקה צמחוני (אורז, ירקות שורש ברוטב טריאקי), סיר פוייקה בשרי (עוף, אורז, פירות יבשים), 4 סוגי סלטים + 2 סוגי סלטי ירקות, פיתות, פירות העונה. 150 ₪
ארוחה בשרית מקייטרינג: מצורף תפריט לבחירה (120₪ לאדם)

ארוחת שף לצהריים/ערב 

על האש FOOD TRUCK:  בשרי בסגנון בוצ'רי עם כל מה שצריך מסביב. מגוון סוגי בשר הנצלים במקום, ירקות שורש לוהטים מהמדורה,תבשיל בשרי ועוד. ( 350-550 ₪ לאדם)
פויקה צמחוני + בשרי: סיר פויקה צמחוני (ירקות, קיטניות, ירקות שורש), סיר פוייקה בשרי (עוף/אסאדו/פיקניה, קיטניות, ירקות ופירות יבשים), 4 סוגי סלטים + 2 סוגי סלטי ירקות, פיתות, פירות העונה. (150-230 ש"ח)
שווארמה גורמה: שיח שווארמה איכותי עם כל התוספות שאוהבים. פיתות רגילות/חיטה מלאה, מגוון סוגי סלטים, טחינות מיוחדות, עמדות ציפס תפו"א ובטטה. (150-200 ש"ח )

*המחירים לא כוללים מע"מ




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.