BOOK NOW
CALL NOW
+
  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. מה כדאי להביא איתי לטיול הקרוואנים?
  • webeffect
  • December 26, 2022
  • 0 Comments

מה כדאי להביא איתי לטיול הקרוואנים?

מה כדאי להביא איתי לטיול הקרוואנים?

קרוואן בחוף מול הים

מה כדאי להביא איתי לטיול הקרוואנים?

אם אתם שוקלים לשכור קרוואן לחופשה הבאה שלכם, סביר להניח שיהיו לכם כמה שאלות לגבי התהליך.

 

במאמר זה בבלוג, נענה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים בנוגע לכל סוג של השכרה. בין אם זה השכרת קראוון נגרר או מפואר. אנו נעבור על הכל, החל מהזמנת קרוואן ועד מה שאתם צריכים להביא איתכם לטיול!

1. מהן הדרישות להשכרת קרוואן קרוואן?

לכל חברת השכרה יהיו דרישות שונות להשכרת קרוואן, אך בדרך כלל תצטרכו להיות מעל גיל 18 לפחות ולהחזיק ברישיון נהיגה בתוקף. תצטרכו גם לקנות ביטוח וכמראה גם לספק כרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר.

2. מהו התהליך להזמנת קרוואן?

תהליך הזמנת קרוואן קרוואן יכול להשתנות מחברה לחברה, אך בדרך כלל יהיה עליכם למלא טופס מקוון או ליצור קשר ישירות עם חברת ההשכרה. יהיה עליך לספק מידע כגון שם, כתובת, תאריכי ההשכרה הרצויים ופרטים חשובים אחרים. לאחר שמילאתם את הניירת הדרושה, ההזמנה אמורה להתבצע במהירות.

3. האם יש הגבלות על סוג הקרוואן שאני יכול לשכור?

לרוב חברות ההשכרה יהיו מגוון נגררים לקרוואנים הזמינים להשכרה. עם זאת, חלקם עשויים לאפשר רק סוגים או גדלים מסוימים של נגררים עקב חששות של בטיחות או גורמים אחרים. הקפידו לקרוא את כל המידע על כל קרוואן לפני קבלת ההחלטה הסופית.

4. לכמה זמן אפשר לשכור קרוואן?

משך הזמן בו תוכלו לשכור קרוואן נגרר תלוי בחברת ההשכרה ובמדיניות שלה. בדרך כלל, אתם אמורים להיות מסוגלים לשכור אחד עד 90 יום בכל פעם. עם זאת, לחלק מהחברות עשויות להיות תקופות השכרה קצרות או ארוכות יותר זמינות בהתאם לזמינות.

5. מה כדאי להביא איתי?

בגדים

כמובן, תצטרכו לארוז בגדים לטיול הקרוואן שלכם! בהתאם לתקופת השנה ולאזור שבו תבקרו, תרצו לארוז שילוב של בגדים חמים וקרירים. הקפידו לארוז הרבה גרביים ותחתונים, כמו גם כמה בגדים למקרה שתתלכלכו או שתירטבו.

 

 

 

 

 

 

ציוד שינה

תצטרכו גם להביא ציוד שינה, כמו שק שינה או שמיכות וכריות. אם אתם מתכננים קמפינג, אולי תרצו גם להביא אוהל. שימו לב, יש חברות שהמציעות ציוד שינה שכלול בהשכרת הקרוואן, לכן חשוב לוודא לפני.

אוכל ושתייה

הקפידו לארוז מספיק אוכל ושתייה למשך הטיול שלכם. אם אתם מתכננים לבשל ארוחות, הקפידו להביא אתכם כל ציוד בישול הכרחי, כגון סירים, מחבתות וכלים. כמו כן, מומלץ לארוז כמה חטיפים ופריטי מזון למקרה שתהיו רעבים במהלך הדרך.

ערכת עזרה ראשונה

תמיד כדאי להביא ערכת עזרה ראשונה בנסיעה, למקרה שמישהו ייפגע. הקפידו לכלול פריטים כמו תחבושות, קרם חיטוי, משככי כאבים ומדחום.

מפות וכיוונים

אם אינכם מכירים את האזור בו תטיילו, הקפידו להביא מפות והוראות הגעה. מערכת GPS יכולה להועיל גם במקרה ואתם הולכים לאיבוד.

6. האם יש עלויות נוספות שעלי לדעת לפני ההשכרה?

כן, בדרך כלל יש עמלות נוספות הקשורות להשכרת קרוואן. זה יכול להיות עלויות ביטוח, תוספות דלק וחיובים שונים אחרים. הקפידו לקרוא בעיון את הסכם השכירות לפני החתימ כדי לוודא שאתם מבינים את כל העלויות הכרוכות בכך.

קצת עלינו:

נופי מולדת הינה החברה הגדולה והוותיקה בישראל מאז 2011. אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. אנו מציעים מבחר רחב של קרוואנים להשכרה, החל מקרוואנים נגררים ועד ליחידות יוקרה גדולות. נופי מולדת – מוזמנים ליצור קשר על מנת לקבל עוד פרטים.

סיכום

על ידי הכרת התשובות לשאלות אלו, אתה יכול לוודא שחווית השכרת קרוואנים שלך תעבור בצורה חלקה ככל האפשר. הקפידו למלא אחר כל ההנחיות וההנחיות שסופקו על ידי חברת ההשכרה כדי להבטיח לכם טיול בטוח ומהנה. נסיעות שמחות!

 




    Lost your password?

    User registration is disabled for now. Contact site administrator.